Servisný nástroj miRemote
Servisný nástroj miRemote sa používa všade tam, kde sú základnými požiadavkami spoľahlivá dostupnosť zariadenia a vybavenia. MiRemote je možné použiť na priamy prístup k službám Minebea Intec kdekoľvek a kedykoľvek. To umožňuje analyzovať a kvalifikovať rôzne scenáre prostredníctvom smartfónu alebo tabletu a podľa potreby poskytovať okamžitú podporu.
- Okamžitá prvá podpora
- Predĺžená životnosť zariadení a systémov
- Dostupné po celom svete a cezhranične – nie sú potrebné žiadne víza ani cestovné náklady
- Rýchla integrácia do existujúcej firemnej infraštruktúry
- Optimalizovaná technická dostupnosť zariadení a systémov
- Zníženie porúch
- Ľahké ovládanie pomocou intuitívnej aplikácie na smartfóne alebo tablete
- Nákladovo efektívne využitie existujúceho hardvéru
Datasheet
-
DS_miRemote_en.pdf (1.175 KB)
Servisný nástroj miRemote premosťuje priepasť medzi preventívnou údržbou a nápravnou údržbou, a preto je súčasťou konzistentnej stratégie prevencie a údržby:
- Rýchly a kvalifikovaný záznam aktuálnej situácie
- Jednoduché zaznamenanie potrebných servisných opatrení
- Cielený výber potrebných náhradných dielov
- Zvyšuje účinnosť volaní do servisu
- Pomáha odhaliť a opraviť prevádzkové chyby